Умови доставки та оплати
Варіанти оплати замовлення
Ви можете обрати одни з трьох варіантів оплати. У разі потреби, спосіб оплати завжди можна змінити зателефонувавши на нашу гарячу лінію за номером (067) 000-20-10.

Оплатити замовлення можна готівкою при отриманні нашому кур’єру, попередньо перевіривши якість продуктів

Здійснюється через систему LiqPay. Лінк на оплату прийде в повідомленні на вказаний вами номер телефону або на емейл не одразу, а після того, як ми укомплектуємо ваше замовлення на складі.

Можна перерахувати гроші на наш банківський рахунок, уклавши з нами договір, якщо даний спосіб оплати буде для вас найбільш зручним
Способы доставки заказа

Наша служба доставки працює щодня у таких населених пунктах: Бориспіль, Бровари, Васильків, Вишгород, Вишеньки, Дніпро, Ірпінь, Київ, Крюківщина, Лісники, Петропавлівська Борщагівка, Полтава, Софіївська Борщагівка, Харків, Ходосівка, Щасливе!
Мінімальна сума замовлення залежить від населеного пункту, куди здійснюватиметься доставка. Всі замовлення ми доставляємо безкоштовно до дверей клієнта.
Замовлення, оформлені у першій половині дня, зазвичай доставляються того ж дня.
У випадку форс-мажорних ситуацій, які потребують термінової доставки, ви можете зателефонувати оператору, який допоможе вирішити ваше питання. Можливість термінової доставки залежить від району доставки та кількості замовлень й уточнюється при підтвердженні замовлення.

Якщо ви живете в місті, де не працює наша служба доставки, ми можемо надіслати ваше замовлення Новою Поштою (майте на увазі, що є певні категорії продуктів, які можуть втратити товарний вид або повністю зіпсуватися під час доставки).
Зверніть увагу! Доставка службою «Нова Пошта» можлива тільки після попереднього погодження з нами за номером телефону +38 (067) 000-20-10. Замовлення буде відправлено тільки після 100% оплати. Вартість доставки сплачується клієнтом за тарифами Нової Пошти.
Додаткова інформація

Менеджери завжди на зв'язку та оформляють замовлення 24/7.

Ми фасуємо продукти індивідуально під замовлення, тому при оформленні замовлення обов'язково оберіть вид бажаного пакування.

За запитом ми можемо надіслати сертифікати якості та скан-копію сертифікату HACCP.
У кожне замовлення ми вкладаємо накладну зі складом і деталями замовлення. Різниця у вартості між замовленням, сформованим на сайті і замовленням, яке отримує клієнт, пояснюється фактичною вагою продуктів, які увійшли в замовлення.
Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, воно буде упаковано в один чи більше пакетів.
Ми не завжди можемо підібрати в замовлення продукти в точній відповідності з бажаною вагою, наприклад, ми не можемо відвантажити 1 кг ананаса, в той час як середня вага плода становить 2 кг.
При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.
Згідно з Законом України, ми не зможемо здійснити повернення підакцизних товарів, навіть якщо ці товари належної якості. Товари групи "суперфреш" (кулінарія, свіжі фрукти-овочі, незавакуумовані товари або делікатесні вироби) перевіряються в присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежної якості тут же повернений кур'єру. Згідно Закону України про захист прав споживачів, повернення товару можливе лише за умови збереження чека й зіпсованого товару.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text