Умови доставки та оплати
Варіанти оплати замовлення
Ви можете обрати одни з трьох варіантів оплати. У разі потреби, спосіб оплати завжди можна змінити зателефонувавши на нашу гарячу лінію за номером (067) 000-20-10.

Оплатити замовлення можна готівкою при отриманні нашому кур’єру, попередньо перевіривши якість продуктів

Здійснюється через систему LiqPay. Лінк на оплату прийде в повідомленні на вказаний вами номер телефону або на емейл не одразу, а після того, як ми укомплектуємо ваше замовлення на складі.

Можна перерахувати гроші на наш банківський рахунок, уклавши з нами договір, якщо даний спосіб оплати буде для вас найбільш зручним
Способы доставки заказа

Наша служба доставки працює щодня у таких населених пунктах: Бориспіль, Боярка, Бровари, Буча, Васильків, Вишгород, Вишеньки, Вишневе, Глеваха, Дніпро, Ірпінь, Калинівка (Васильк. район), Київ, Козин, Крюківщина, Лісники (Киево-Святош. район), Петропавлівська Борщагівка, Погреби (Бров. район), Полтава, Софіївська Борщагівка, Фастів, Харків, Ходосівка (Обух. район), Щасливе!
Мінімальна сума замовлення залежить від населеного пункту, куди здійснюватиметься доставка. Всі замовлення ми доставляємо безкоштовно до дверей клієнта.
Замовлення, оформлені у першій половині дня, зазвичай доставляються того ж дня.
У випадку форс-мажорних ситуацій, які потребують термінової доставки, ви можете зателефонувати оператору, який допоможе вирішити ваше питання. Можливість термінової доставки залежить від району доставки та кількості замовлень й уточнюється при підтвердженні замовлення.

Якщо ви живете в місті, де не працює наша служба доставки, ми можемо надіслати ваше замовлення Новою Поштою (майте на увазі, що є певні категорії продуктів, які можуть втратити товарний вид або повністю зіпсуватися під час доставки).
Зверніть увагу! Доставка службою «Нова Пошта» можлива тільки після попереднього погодження з нами за номером телефону +38 (067) 000-20-10. Замовлення буде відправлено тільки після 100% оплати. Вартість доставки сплачується клієнтом за тарифами Нової Пошти.
Додаткова інформація

Менеджери завжди на зв'язку та оформляють замовлення 24/7.

Ми фасуємо продукти індивідуально під замовлення, тому при оформленні замовлення обов'язково оберіть вид бажаного пакування.

За запитом ми можемо надіслати сертифікати якості та скан-копію сертифікату HACCP.
У кожне замовлення ми вкладаємо накладну зі складом і деталями замовлення. Різниця у вартості між замовленням, сформованим на сайті і замовленням, яке отримує клієнт, пояснюється фактичною вагою продуктів, які увійшли в замовлення.
Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, воно буде упаковано в один чи більше пакетів.
Ми не завжди можемо підібрати в замовлення продукти в точній відповідності з бажаною вагою, наприклад, ми не можемо відвантажити 1 кг ананаса, в той час як середня вага плода становить 2 кг.
При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.
Згідно з Законом України, ми не зможемо здійснити повернення підакцизних товарів, навіть якщо ці товари належної якості. Товари групи "суперфреш" (кулінарія, свіжі фрукти-овочі, незавакуумовані товари або делікатесні вироби) перевіряються в присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежної якості тут же повернений кур'єру. Згідно Закону України про захист прав споживачів, повернення товару можливе лише за умови збереження чека й зіпсованого товару.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text