FRUIT TIME FRUIT TIME
Вхід | Реєстрація
Каталог продуктів Акції
Зв'язок з нами
+38 (067) 000-20-10 +38 (067) 417-40-02 Контакти
Інформація
Блог Доставка та оплата Партнерам HoReCa Про компанію
Кошик 0 Кошик 0,00 ₴ Кошик 0

Умови доставки та оплати

Варіанти оплати

Ви можете обрати одни з трьох варіантів оплати. У разі потреби, спосіб оплати завжди можна змінити зателефонувавши на нашу гарячу лінію за номером (067) 000-20-10.

Готівка

Оплатити замовлення можна готівкою при отриманні нашому кур’єру

Оплата онлайн

Здійснюється через систему LiqPay. Після комплектації замовлення вам надійде посилання для оплати на вказаний в замовленні номер телефону та на електронну пошту (email)

Безготівковий переказ

Можна перерахувати гроші на наш банківський рахунок, попередньо уклавши з нами договір

Способи доставки

Доставка кур'єром FRUIT TIME

Оформити замовлення з доставкою кур'єром можна у таких містах: Київ, Харків, Дніпро, а також у населені пункти, що розташовані поряд (перелік доступний за цим посиланням).

Мінімальна сума замовлення залежить від населеного пункту, куди здійснюватиметься доставка. Всі замовлення ми доставляємо безкоштовно до дверей клієнта.

Замовлення, оформлені у першій половині дня, зазвичай доставляються того ж дня.

У випадку форс-мажорних ситуацій, які потребують термінової доставки, ви можете зателефонувати оператору, який допоможе вирішити ваше питання. Можливість термінової доставки залежить від району доставки та кількості замовлень й уточнюється при підтвердженні замовлення.

Доставка службою "Нова пошта"

Якщо необхідна доставка в населений пункт, де не працює наша служба доставки, ми можемо відправити ваше замовлення Новою Поштою (майте на увазі, що є певні категорії продуктів, які можуть втратити товарний вид або повністю зіпсуватися під час доставки).

Зверніть увагу! Доставка службою «Нова Пошта» можлива тільки після попереднього погодження з нами за номером телефону +38 (067) 000-20-10. Замовлення буде відправлено тільки після 100% оплати. Вартість доставки сплачується клієнтом за тарифами Нової Пошти.

Повернення товарів

При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.

Згідно з Законом України, ми не зможемо здійснити повернення підакцизних товарів, навіть якщо ці товари належної якості. Товари групи "суперфреш" (кулінарія, свіжі фрукти-овочі, незавакуумовані товари або делікатесні вироби) перевіряються в присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежної якості тут же повернений кур'єру. Згідно Закону України про захист прав споживачів, повернення товару можливе лише за умови збереження чека й зіпсованого товару.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text

Додаткова інформація

Ціна та комплектація замовлення

У кожне замовлення ми вкладаємо накладну зі складом і деталями замовлення. Різниця у вартості між замовленням, сформованим на сайті і замовленням, яке отримує клієнт, пояснюється фактичною вагою продуктів, які увійшли в замовлення.

Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, воно буде упаковано в один чи більше пакетів.

Ми не завжди можемо підібрати в замовлення продукти в точній відповідності з бажаною вагою, наприклад, ми не можемо відвантажити 1 кг ананаса, в той час як середня вага плода становить 2 кг.

Кошик
Ваш кошик порожній