Умови доставки та оплати
Варіанти оплати
Ви можете обрати одни з трьох варіантів оплати. У разі потреби, спосіб оплати завжди можна змінити зателефонувавши на нашу гарячу лінію за номером (067) 000-20-10.
Оплатити замовлення можна готівкою при отриманні нашому кур’єру
Здійснюється через систему LiqPay. Після комплектації замовлення вам надійде посилання для оплати на вказаний в замовленні номер телефону та на електронну пошту (email)
Можна перерахувати гроші на наш банківський рахунок, попередньо уклавши з нами договір
Способи доставки
Оформити замовлення з доставкою кур'єром можна у таких містах: Київ, Харків, Дніпро, а також у населені пункти, що розташовані поряд (перелік доступний за цим посиланням).
Мінімальна сума замовлення залежить від населеного пункту, куди здійснюватиметься доставка. Всі замовлення ми доставляємо безкоштовно до дверей клієнта.
Замовлення, оформлені у першій половині дня, зазвичай доставляються того ж дня.
У випадку форс-мажорних ситуацій, які потребують термінової доставки, ви можете зателефонувати оператору, який допоможе вирішити ваше питання. Можливість термінової доставки залежить від району доставки та кількості замовлень й уточнюється при підтвердженні замовлення.
Якщо необхідна доставка в населений пункт, де не працює наша служба доставки, ми можемо відправити ваше замовлення Новою Поштою (майте на увазі, що є певні категорії продуктів, які можуть втратити товарний вид або повністю зіпсуватися під час доставки).
Зверніть увагу! Доставка службою «Нова Пошта» можлива тільки після попереднього погодження з нами за номером телефону +38 (067) 000-20-10. Замовлення буде відправлено тільки після 100% оплати. Вартість доставки сплачується клієнтом за тарифами Нової Пошти.
Повернення товарів
При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.
Згідно з Законом України, ми не зможемо здійснити повернення підакцизних товарів, навіть якщо ці товари належної якості. Товари групи "суперфреш" (кулінарія, свіжі фрукти-овочі, незавакуумовані товари або делікатесні вироби) перевіряються в присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежної якості тут же повернений кур'єру. Згідно Закону України про захист прав споживачів, повернення товару можливе лише за умови збереження чека й зіпсованого товару.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Додаткова інформація
У кожне замовлення ми вкладаємо накладну зі складом і деталями замовлення. Різниця у вартості між замовленням, сформованим на сайті і замовленням, яке отримує клієнт, пояснюється фактичною вагою продуктів, які увійшли в замовлення.
Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, воно буде упаковано в один чи більше пакетів.
Ми не завжди можемо підібрати в замовлення продукти в точній відповідності з бажаною вагою, наприклад, ми не можемо відвантажити 1 кг ананаса, в той час як середня вага плода становить 2 кг.